Informatii livrare
CONDITII DE LIVRARE
Livrarea produselor comandate de Client se va face la adresa specificata de catre acesta la momentul lansarii comenzii . Orice modificare a adresei/modalitatii de livrare specificate initial se poate realiza prin informarea expresa a Frigoterm servinstal (prin e-mail transmis la adresa frigotermserv@gmail.com in maxim 24 ore de la momentul plasarii comenzii).
Livrarea la adresa specificata de catre Client se va face prin intermediul firmei de curierat rapid Fan Courier, intre orele 09:00-17:00, in zilele lucratoare. Reprezentantul firmei de curierat va incerca sa contacteze telefonic cumparatorul in prealabil. In cazul in care coletul nu poate fi livrat, personalul firmei de curierat va lasa o instiintare, dupa care va incerca sa efectueze livrarea din nou. Vom oferi intotdeauna curierilor toate informatiile primite de la dumneavoastra in legatura cu adresa specificata pentru livrare si orice alte mentiuni facute in momentul plasarii comenzii, insa nu putem verifica daca acestea sunt intotdeauna luate in considerare.
In cazul in care si a doua tentativa de livrare esueaza din motive neimputabile noua, veti putea solicita o noua livrare, al carei cost va fi integral suportat de catre dumneavoastra, conform politicii de preturi a Fan Courier.
Livrarile in zonele de acoperire ale firmei de curierat rapid Fan Courier sunt gratuite pentru comenzile mai mari de 1800 lei (RON). Orice livrare in afara acestor zone sau in alte conditii decat cele standard va fi facuta cu suportarea de catre Client a costurilor de livrare, in conformitate cu politica de preturi a Fan Courier.
In cazul in care comanda dumneavoastra contine mai multe produse, este posibil ca acestea sa fie livrate in mai multe transe. In asemenea situatii, Frigoterm servinstal va factura costurile de livrare (daca este cazul) o singura data.
Sub rezerva dispozitiilor art. 6, privind disponibilitatea produselor, vom depune toate eforturile pentru procesarea comenzii dumneavoastra pana la data specificata in confirmarea de livrare. Cu toate acestea, pot aparea intarzieri generate fie de evenimente neprevazute.
In cazul aparitiei unei situatii de natura a afecta termenul de livrare comunicat initial, va vom informa cu privire la aceasta situatie si va vom oferi optiunea de a mentine comanda cu o noua data de livrare sau de a anula comanda, concomitent cu rambursarea intregii sume platite.
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare AWB prezentat de catre Curier la receptionarea produselor comandate. Totodata, Clientul se va asigura ca produsele sunt in stare bune si nu prezinta deteriorari sau sunt incomplete. Eventualele probleme vor fi mentioate olograf pe bonul de livrare, pentru a fi luate in considerare.
Prin semnarea bonului de livrare, Clientul recunoaste primirea in totalitate si in bune conditii a produselor Comandate.